اخر الاخبار

بعد إساءة شقيقه .. حارس الاسماعيلي يعتذر للجماهير

بعد إساءة شقيقه .. حارس الاسماعيلي يعتذر للجماهير

قدم محمد فوزي حارس مرمى النادي الاسماعيلي اعتذارًا لجماهير الدراويش بسبب أسلوب شقيقه الغير لائق أثناء الحديث عن النادي الاسماعيلي عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”.
وسادت حالة من الغضب الشديد لدى جماهير الاسماعيلي في الساعات الماضية بسبب الطريقة التي عبر بها شقيق محمد فوزي عن رغبته في رحيل الحارس عن الإسماعيلي في أقرب وقت ممكن.
وكتب محمد فوزي عبر حسابه الشخصي: توضيح لجمهور النادي الاسماعيلي بخصوص البوست بتاع اخويا شريف، انا كلمته علشان مكنتش أعرف حاجة عن الموضوع وهو ميقصدش اي حاجة عن النادي أو الجمهور علشان النادي ده خيره عليا وشرف ليا اني لعبت لنادي كبير زي الإسماعيلي.
وأضاف: ممكن يكون خانه التعبير بسبب  التريقة أو النقد اللي بيشوفه على اخوه ودي حاجة عاطفية مش بإيدينا.
وأشار: في الأول والآخر الجمهور ليه حق النقد والتعبير بالطريقة اللي يحبها ده حقه علينا وليه مني كل الاحترام والتقدير ولو حد زعل أو خد البوست بطريقة غير مقصودة حقك عليا وكلكم فوق راسي.
الجدير بالذكر أن محمد فوزي قد تماثل للشفاء من الإصابة التي لحقت به خلال مواجهة غزل المحلة بكأس الرابطة، حيث عاد الحارس للتدريبات الجماعية لفريقه في الأيام الماضية ضمن استعدادات الدراويش لمواجهة انبي غد الخميس على ستاد الاسماعيلية.
زر الذهاب إلى الأعلى
Slot Dana Slot Luar Negeri Slot Maxwin Slot Thailand Slot777 AyamJP Login Resmi AYAMJP Robopragma Robopragma Robopragma Robopragma CUPANGJP CUPANGJP https://kecmeliau.sanggau.go.id/dana/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/kamboja/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/luar/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/maxwin/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/rusia/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/slot777/ https://kecmeliau.sanggau.go.id/thailand/