حصريات

محمد فوزي يعتذر لزملائه و جماهير الدراويش

قدم محمد فوزي حارس مرمى النادي الاسماعيلي اعتذارًا لزملائه في الفريق و الجهاز الفني و جماهير الدراويش الكبيرة بشأن الأخطاء التي ارتكبها خلال المباريات السابقة .

و وجه الحارس رسالة لزملائه عبر صفحته الشخصية علي انستجرام قائلاً: “الحمدلله علي المكسب الاخير، انتوا رجالة و تستاهلوا كل خير و انا بعتذرلكم و بعتذر للجمهور علي أخطائي في المباراة”.

و أضاف: “معلش انا عارف ان مش وقتها و ربنا يعلم الواحد بيزعل قد ايه علشان المجهود اللي بتعملوه، لكن الحمدلله ربنا رزقنا بنقاط المباراة علشان تعبكم”.

و كان فوزي قد أخطأ في التعامل مع هدف المصري البورسعيدي بالأمس الذي سكن شباكه في الدقائق الأخيرة من عمر المباراة، لكنه لم يؤثر علي النتيجة النهائية حيث نجح الدراويش في حسم ديربي القناة لصالحه و الفوز بهدفين مقابل هدف.

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

‫5 تعليقات

  1. أنا أيضا نفس الشيء أشجع الاسماعيلي من ٥٤ سنة وعمري ما شفت الاسماعيلية، وحاجة تحزن حالة الاسماعيلي، الوضع اللي فيه الاسماعيلي هو عدم فعالية هجومه لا بيهش ولا ينش ولا فائدة منه

  2. حاليا الكلام عن مستويات الحراس أواللعيبة ملوش داعى المهم كل واحد يركز وببعد عن الاخطاء علشان نعدى الأزمة وربنا ببسر الأمور أعصابنا تعبت كفاية

  3. برافوووووووا –حفيفى قلت كل الى نفسنا نقوله !!
    مفيش ادنى احساس بالمسؤليه لو اول مره — مفيش مشكله
    انا بشجع الاسماعيلى من 54 سنه ةعمرى مازرت ولا شفت الاسماعليه والسكر كل يوم بيرتغ عندى!

  4. مع الاحترام للحارس محمد فوزي
    مستواك ضعيف جدا، وأخطاءك كارثيه،ولا تجيد التعامل مع الكرات المرفوعه ولا حتى التسديدات العاديه،مستوى حراس الإسماعيلي في تاريخه أكبر بكثير من مستواك انت ومن معك.
    والاسماعيلي في الفترة الحالية محتاج لحارس لا يقل عن محمد عوادوليس انت وحدك لكن أيضا محمد صبحي ومحمد مجدي دون المستوى،وحراس المرمى لهم دور كبير خلال الفترة الحرجة المقبلة،لأعرف لماذا إدارة النادي غافله عن ذلك،انتم من أكير اسباب تذيل الاسماعيلي جدول الترتيب ومن قبلك صبحي له أخطاء فادحه لو بتحبوا الإسماعيلي شوفوا نادي على قدكم،حرام نادي بعظمة وتاريخ الإسماعيلي يهبط

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى